У вас буде кращий логотип, ніж у конкурентів
Що таке фірмовий стиль?
Це елементи, що разом складають індивідуальний імідж компанії, вирізняють її серед конкурентів. Наявність фірмового стилю покращує можливість запам’ятовувати і сприймати послуги або товари потенційними клієнтами, а також сприяє покращенню довіри до бренду (демонструє організованість і порядок).
- дизайн поліграфічної продукції (до прикладу, флаєри, зовнішня реклама тощо);
- дизайн сувенірної продукції (до прикладу, чашки, футболки, ручки тощо);
- розробка дизайну для соціальних мереж, презентацій та ін.
- точний перелік макетів, для яких створюватиметься фірмовий стиль, складається після консультації з клієнтом;
Що таке логобук?
Це детальний опис логотипу і перелік правил його використання. Для чого він потрібен? Логобук – перший крок до фірмового стилю, впізнаваності Вашого бренду. Із цим документом Ваші партнери точно будуть знати, яких кольорів і пропорцій варто дотримуватися під час роботи з логотипом, щоб не допустити його неправильного використання. Логобук включає в себе:
- основну і додаткову версії логотипу;
- фірмові шрифти і кольори;
- охоронні зони логотипу, розміри і пропорції;
- застосування логотипу на різних фонах.
Що таке фірмовий стиль?
Це елементи, що разом складають індивідуальний імідж компанії, вирізняють її серед конкурентів. Наявність фірмового стилю покращує можливість запам’ятовувати і сприймати послуги або товари потенційними клієнтами, а також сприяє покращенню довіри до бренду (демонструє організованість і порядок).
- дизайн поліграфічної продукції (до прикладу, флаєри, зовнішня реклама тощо);
- дизайн сувенірної продукції (до прикладу, чашки, футболки, ручки тощо);
- розробка дизайну для соціальних мереж, презентацій та ін.
- точний перелік макетів, для яких створюватиметься фірмовий стиль, складається після консультації з клієнтом;
Що таке логобук?
Це детальний опис логотипу і перелік правил його використання. Для чого він потрібен? Логобук – перший крок до фірмового стилю, впізнаваності Вашого бренду. Із цим документом Ваші партнери точно будуть знати, яких кольорів і пропорцій варто дотримуватися під час роботи з логотипом, щоб не допустити його неправильного використання. Логобук включає в себе:
- основну і додаткову версії логотипу;
- фірмові шрифти і кольори;
- охоронні зони логотипу, розміри і пропорції;
- застосування логотипу на різних фонах.
Що таке фірмовий стиль?
Це елементи, що разом складають індивідуальний імідж компанії, вирізняють її серед конкурентів. Наявність фірмового стилю покращує можливість запам’ятовувати і сприймати послуги або товари потенційними клієнтами, а також сприяє покращенню довіри до бренду (демонструє організованість і порядок).
- дизайн поліграфічної продукції (до прикладу, флаєри, зовнішня реклама тощо);
- дизайн сувенірної продукції (до прикладу, чашки, футболки, ручки тощо);
- розробка дизайну для соціальних мереж, презентацій та ін.
- точний перелік макетів, для яких створюватиметься фірмовий стиль, складається після консультації з клієнтом;
Що таке логобук?
Це детальний опис логотипу і перелік правил його використання. Для чого він потрібен? Логобук – перший крок до фірмового стилю, впізнаваності Вашого бренду. Із цим документом Ваші партнери точно будуть знати, яких кольорів і пропорцій варто дотримуватися під час роботи з логотипом, щоб не допустити його неправильного використання. Логобук включає в себе:
- основну і додаткову версії логотипу;
- фірмові шрифти і кольори;
- охоронні зони логотипу, розміри і пропорції;
- застосування логотипу на різних фонах.
Рецепт приготування успішних логотипів
Етапи розробки логотипу
-
1. Заповнення брифу
Це етап інтерв'ювання. Ми дізнаємося про Ваш бренд, у чому його цінності і місія, які є особливості продуктів/послуг, хто ваші конкуренти і споживачі. Ви також ділитеся своїм баченням ідеального логотипу, аби ми могли одразу потрапити “в яблучко”.
-
2. Аналіз Ваших конкурентів та потенційних клієнтів
Наступний крок - дослідження середовища, у якому буде “жити” Ваш майбутній логотип. Які візуальні рішення реалізовані у конкурентів (як прямих, так і другорядних); чим живуть Ваші споживачі, що для них є важливим в айдентиці, а що ні?
-
3. Генерація ІДЕЙ і розробка логотипу
На основі брифу і наших власних досліджень ми формуємо концепції майбутнього логотипу: визначаємо головний меседж, кольори, шрифт і символи та реалізовуємо їх у комплексні, повноцінні варіанти логотипу.
-
4. Підготовка презентації проекту
Для нас недостатньо просто надіслати Вам картинку логотипу. Спеціально для кожного окремого варіанту ми готуємо презентацію, де пояснюємо, чому обрали саме такі символи, кольори, шрифти тощо; показуємо, як буде виглядати логотип на різних носіях.
-
5. Передача макетів логотипу
Після остаточного затвердження одного із варіантів логотипу, ми формуємо архів із його макетами. Туди входять усі мовні та колірні версії логотипу, логотип у вертикальній і горизонтальній версії (за наявності). Усе це в растрових і векторних форматах, готових до використання.
-
6. Розробка фірмового стилю
Якщо логотип - обличчя Вашого бренду, то фірмовий стиль - його одяг. Це елементи, що разом складають індивідуальний імідж компанії, вирізняють її серед конкурентів (комплексний дизайн поліграфічної і сувенірної продукції, соціальних мереж тощо).
Економте свій час і кошти разом із cactus agency
Логотипи, створені нами

