Cactus Agency +38 (068) 945 65 97

Етапи розробки логотипу

  • Заповнення брифу
    1. Заповнення брифу

    Це етап інтерв'ювання. Ми дізнаємося про Ваш бренд, у чому його цінності і місія, які є особливості продуктів/послуг, хто ваші конкуренти і споживачі. Ви також ділитеся своїм баченням ідеального логотипу, аби ми могли одразу потрапити “в яблучко”.

  • Заповнення брифу
    2. Аналіз Ваших конкурентів та потенційних клієнтів

    Наступний крок - дослідження середовища, у якому буде “жити” Ваш майбутній логотип. Які візуальні рішення реалізовані у конкурентів (як прямих, так і другорядних); чим живуть Ваші споживачі, що для них є важливим в айдентиці, а що ні?

  • Заповнення брифу
    3. Генерація ІДЕЙ і розробка логотипу

    На основі брифу і наших власних досліджень ми формуємо концепції майбутнього логотипу: визначаємо головний меседж, кольори, шрифт і символи та реалізовуємо їх у комплексні, повноцінні варіанти логотипу.

  • Заповнення брифу
    4. Підготовка презентації проекту

    Для нас недостатньо просто надіслати Вам картинку логотипу. Спеціально для кожного окремого варіанту ми готуємо презентацію, де пояснюємо, чому обрали саме такі символи, кольори, шрифти тощо; показуємо, як буде виглядати логотип на різних носіях.

  • Заповнення брифу
    5. Передача макетів логотипу

    Після остаточного затвердження одного із варіантів логотипу, ми формуємо архів із його макетами. Туди входять усі мовні та колірні версії логотипу, логотип у вертикальній і горизонтальній версії (за наявності). Усе це в растрових і векторних форматах, готових до використання.

  • Заповнення брифу
    6. Розробка фірмового стилю

    Якщо логотип - обличчя Вашого бренду, то фірмовий стиль - його одяг. Це елементи, що разом складають індивідуальний імідж компанії, вирізняють її серед конкурентів (комплексний дизайн поліграфічної і сувенірної продукції, соціальних мереж тощо).

Економте свій час і кошти разом із cactus agency

А ви знали, що бренди, які мають якісний логотип і фірмовий стиль економлять на рекламі і просуванні? Так-так! Переконати потенційних клієнтів, що Ваша компанія заслуговує уваги і довіри буде значно простіше (а отже - значно дешевше), якщо Ви матимете гідне “обличчя” бренду. Адже зустрічають по одежі, чи не так?

Крім того, працюючи з нами Ви бережете свій час: замість проведення зустрічей усі питання вирішуються онлайн-режимі через меседжери або по телефону.

Логотип – це шрифтове або графічне зображення, яке є основним візуальним символом бренду, його розпізнавальним знаком. Для будь-якого бренду логотип – це його обличчя.

Дизайн логотипу включає в себе наступні складові: ім’я бренду, візуальне графічне рішення, фірмову типографіку і колірне рішення, що відображають стратегію компанії, як єдину графічну систему.

Уявіть, що у Вас важлива зустріч з клієнтом. Поглянете у дзеркало перед виходом із дому? Гадаємо, що так. Зачіска, вбрання і взуття має відповідати стилю і місцю зустрічі – бо це Ваше обличчя, те, яке враження справите на клієнта. А якщо потенційний клієнт навіть не знає, хто Ви і вперше бачить  Ваш продукт? Адже таке буде траплятися досить часто, якщо Ви хочете залучати нових покупців. Гарне враження завжди складає логотип і фірмовий стиль бренду.

Розробка логотипу є важливим процесом, спрямованим на створення унікального графічного образу чи знаку, який відповідає всім необхідним вимогам і характеристикам бренду, відображає загальне бачення, ідеологію, а також, цінності та сутність компанії. Це перший крок до створення повноцінного фірмового стилю.

Водночас, ефективний дизайн логотипу має відповідати цілому комплексу обов’язкових умов і критеріїв. Процес розробки включає безліч етапів, спрямованих на створення візуального рішення, здатного виділити компанію, продукт або послугу серед конкурентів і зацікавити цільову аудиторію. Комплексний підхід дозволить досягти максимального ефекту та результату.

Загалом, професійна розробка логотипу та фірмового стилю ґрунтується на детальному вивченні ринкового середовища і конкурентного оточення бренду. Це дозволяє створити логотип, який допоможе відділитися від компаній конкурентів, зберігаючи свою унікальність і пізнаваність. Логотип для успішного бізнесу повинен бути самобутнім і оригінальним.

Вартість розробки логотипу може бути різною, адже хтось приходить із проханням “оживити” власні замальовки, а хтось взагалі не уявляє, як має виглядати фірмова айдентика та звертається за порадою до нас.

Навіть звичайний геометричний логотип – робота кропітка. Товщина ліній, рівновага сторін, гармонія форми і простору – у ході розробки айдентики торгової марки враховується безліч нюансів. Саме вони роблять в подальшому бренд не просто впізнанним і оригінальним при всій простоті, але і солідним, гідним, таким, який справляє правильне враження і викликає потрібні асоціації серед клієнтів.

Отримати детальну консультацію з питань розробки логотипу та створення фірмового стилю Ви можете, заповнивши форму зворотного зв’язку внизу сторінки або зателефонувавши за телефоном, вказаним нижче.

Залишилися питання?

+38 (068) 945 65 97

Надішліть заявку і ми обов’язково зателефонуємо Вам і дамо відповіді на всі питання!

Замовити дзвінок

Замовлення логотипу:

Тариф: ; Підписання договору: ; Додатково: Розробка Фірмового стилю (+2400 грн); Додатково: Розробка Логобука (+550 грн); Ціна: ;




Згода на обробку персональних даних Політика конфіденційності








Copyright© 2020 Cactus Agency

Замовити послугу






Згода на обробку персональних даних Політика конфіденційності


Замовити зворотній дзвінок


Згода на обробку персональних даних Політика конфіденційності


Замовити послугу