Ясний блакитний – колір чистого неба, свіжого повітря та, звичайно ж, кисню. Час, за який потенційний клієнт сприймає Ваш логотип, складає долі секунди, тому колір відіграє дуже важливу роль. Насамперед, він перший, за чим оцінюють айдентику.
Для того, щоб виокремити лікування киснем як ключовий елемент діяльності центру, ми ненав’язливо інтегрували О2 в логотип, видозмінивши першу літеру О. Крім того, унікальності логотипу додає те, що власне форма, у яку вписане слово OXY символічно нагадує окреслення барокамери.
Логотип має дві версії: горизонтальну та вертикальну. Відповідно, його можна без проблем використовувати на носіях будь-якого розміру.
Детальніше про правила роботи з логотипом, його основні версії, кольори, шрифти, охоронні тощо було зібрано у посібник фірмового стилю, що у подальшому значно спрощує роботу з айдентикою та брендом загалом.