У першу чергу ми подумали над символікою назви. Що для кожного з нас означає мед? Це продукт, який зібраний сотнями бджілок-трудівниць із барвистих квітів у садочках, лугах, лісах і полях. Кожна квіточка росла і розвивалася під сонячним промінням. Тоді виходить, що натуральний мед обов’язково буде зі смаком сонця! Це і стало основною для створення гасла компанії “Медовий кошик – мед зі смаком сонця”.
Керуючись новоствореним гаслом були обрані фірмові кольори: насичений жовтий і янтарний помаранчевий, а у центрі логотипу – медові соти.
Нами також було виконане завдання щодо адаптивності логотипу: його вільно можна скорочувати до однієї соти із літерами МК (скороченою назвою виробника).
Як створити атмосферу доброти і турботи? Ми добавили маленьку бджілку поруч із логотипом, адже саме вона творець сонячного меду. Також використали шрифт без засічок із заокругленими формами. Усе це разом налаштовує на позитив і легко запам’ятовується пересічній людині.