Цільова аудиторія зоомагазину – люди різного віку та статі, тому логотип мав бути чітким і зрозумілим для широкої аудиторії: від маленьких дітей до літніх людей із милими пухнастиками вдома.
Ми прибрали “веселку” із попереднього логотипу та підібрали два основних кольори: синій (у колірну гаму до магазину) та помаранчевий (яскравий і насичений, він виконуватиме роль приваблення поглядів перехожих, адже чудово контрастує поряд із синім).
Округлий шрифт налаштовує на доброту і довіру, а центральна літера спеціально деформована у лапку – символ зоомагазину. При цьому, фірмовий патерн із лапок можна використовувати на будь-якому виді продукції.
ЛАПКА – комплексний проект. Cactus Agency не лише розробили логотип, а й здійснили дизайн і друк візиток, наклейок для продукції, вікон і дверей, флаєрів, банеру. Завдяки зусиллям нашої команди на час карантину оперативно був створений зручний у користуванні сучасний інтернет-магазин. Організовано сторінки ЛАПКИ у соціальних мережах Instagram i Facebook, для яких розроблений унікальний і яскравий дизайн.
Оновлення магазину спільно із Cactus Agenc пройшло успішно!