Перше, що було зроблено – акцент на слові KUZNYA (основній назві служби доставки та минулому іменуванню міста – Кузнецовск).
Збережений зелений колір, однак відтінок змінився на менш яскравий і більш серйозний. Загалом, у психології кольору зелений асоціюється із завзятістю і цілеспрямованістю, викликає почуття надійності. Саме те, що потрібно для підприємства, що швидко розвивається.
Також, додати символічне позначення для служби доставки – placeholder (пін для місця розташування). Він поєднує у собі фірмові кольори та має вписану всередині карту – ще одне нагадування для потенційних клієнтів про специфіку діяльності підприємства. Для зручності логотип можна використовувати без піна вверху. У своїй роботі ми завжди передбачаємо різні варіанти адаптації логотипу до того чи іншого розміру, адже айдентика повинна бути зручною у користуванні для власника та зрозумілою для пересічних людей.
KUZNYA DELIVERY – комплексний проект. Cactus Agency не лише розробили логотип, а й здійснили дизайн і друк візиток і сітілайту. Наразі команда Cactus Agency надає постійну підтримку KUZNYA DELIVERY у дизайні для соціальних мереж. Далі буде…