Ми підібрали сучасний український шрифт із нотками національних традицій рукописного тексту, що дозволило показати одну із головних цінностей компанії – шанування традицій минулих століть, усталеність процесу виробництва.
Важливу роль в сприйнятті айдентики має колір. Фірмовий стиль ТМ Карпатські копченості заснований на двох кольорах: зелений – символізує природу, гори, свіжість і екологічність, та червоний – апетитний колір м’ясної продукції, який слугуватиме орієнтиром для покупців, що шукатимуть на полицях магазину улюблену ковбасу.
Графічна символіка у лого Карпатських копченостей представлена у вигляді гір і лісу, створюючи атмосферу природи Карпат. А це, у свою чергу, переконує покупця в натуральності продукції даної торгової марки.
Однак не лісом єдиним – це все ж таки логотип для виробника м’ясної продукції. Тому ми видозмінили літеру “і” та зобразили її у формі виделки із ковбаскою.
Окремі графічні елементи (до прикладу, гори) є складовою фірмового стилю і можуть використовуватися не лише у логотипі, а й на візитках, етикетках тощо.
У процесі створення логотипу ми обов’язково передбачаємо можливість використання його на різних носіях: від маленької етикетки до великого борда. Відповідно, сам логотип має бути адаптивним.
До прикладу, для Карпатських копченостей були передбачені дві версії логотипу: повна – у вигляді печаті та спрощена – буквений надпис. Це дозволить без проблем використовувати логотип на різних носіях зі збереженням фірмового стилю.