Для основного символу у логотипі було обране авокадо – фрукт, який часто асоціюється із здоровим способом життя, його часто споживають люди, які слідкують за своїх раціоном. Можна точно сказати: якби кожен із нас міг роздивитися здалеку лише авокадо, ми б одразу зрозуміли, на чому спеціалізується магазин. Чи не так?
Зелений колір, у свою чергу, символізує свіжість, натуральність і органічність.
Було створене гасло: “FRESH MARKET – 100% натуральне”. Тобто, навіть люди, які не зрозуміють англійської, розумітимуть: тут продають натуральні продукти.
FRESH MARKET – комплексний проект. Cactus Agency не лише розробили логотип, а й створили фірмовий стиль. Нами здійснений дизайн і друк візиток, флаєрів і наклейок для пакування, а також зовнішнє оформлення магазину: банер, зовнішні наклейки, штендер; дизайн елементів для соціальних мереж (обложки для вибраних сторіс).
Практично у кожному із макетів ми використовували фірмове поєднання патерну із овочів і фруктів разом з основним текстом і логотипом.