У центрі уваги – відчинені двері (одночасно і літера “Д” – ДОВІРА) – це не лише символ продукції, яку виготовляє підприємство, а й знак готовності до співпраці та
прозорості роботи.
Шрифт логотипу є округлим, оскільки саме подібні форми найчастіше викликають у людей більшу «довіру» і прихильність. Водночас, він не є дитячим, а навпаки – робить бренд більш сучасним і прогресивним.
Основний колір логотипу – теплий, помаранчевий. Ми ретельно досліджуємо значення кольорів та їхній вплив на потенційних клієнтів перед тим, як застосувати їх до логотипу. Тому наш вибір зупинився на помаранчевому, який у психології кольору являє собою успіх, рівновагу і творчість.
Крім того, команда Cactus Agency розробила гасло для підприємства. Для чого ми купуємо двері? Чому так важливо обрати якісного і надійного виробника? Кожен піклується про безпеку своїх близьких і збереження власного майна. Для більшості двері – це єдина охорона будинку. Тому ми запропонували наступне гасло: “ДОВІРА – двері, яким можна довіряти”.
Cactus Agency здійснили також дизайн і друк фірмових візиток та наклейок для ДОВІРИ. Логотип – це не лише картинка. Це обличчя підприємства, тому до його вигляду треба ставитися дбайливо.