Процес створення логотипу для ART VISION був таким самим творчим і оригінальним, як і самий бренд. Як поєднати минуле і сучасність в одному графічному символі?
Насамперед, ХХІ століття у цьому логотипі проявляється через використання мінімалістичного стилю, а також сучасного шрифту без засічок (остання точно не було притаманне епосі класицизму). Основний елемент – досить оригінальне скорочення літер АV, адже частину останньої букви наша свідомість домальовує сама.
Що ж до минулого? Тут важливу роль відіграє вишуканий золотий колір, який особливо гармонічно виглядає на темних фонах. Для створення атмосфери мистецтва Відродження, командою Cactus Agency було прийнято рішення використати у розгорнутій версії логотипу обриси славнозвісної роботи Мікеланджело Буонарроті «Створення Адама».
ART VISION – комплексний проект, у межах якого був створений не лише логотип, а й візитки, особливий фірмовий стиль оформлення рекламних макетів, шаблони постів для Instagram та набор хайтлайтсів для вибраних сторіс Instagram.