Що таке бриф? Це документ, в якому містяться всі основні завдання по проєкту, вимоги і вхідні дані.
Пам’ятайте: ретельно заповнений бриф – основа якісного проекту. Тому рекомендуємо відповідати на питання максимально детально і однозначно. Як в медицині правильна постановка діагнозу є запорукою успішного лікування, так і в дизайні розуміння особливостей діяльності компанії дозволить створити дійсно успішний логотип, який буде працювати.
Зауважимо, що всю інформацію, яка становить предмет комерційної таємниці, Cactus Agency зобов’язується залишити конфіденційною та використовувати лише в межах роботи над проєктом.
Якщо у вас виникли труднощі з заповненням брифу, зв’яжіться з нами. Ми заповнимо його разом з вами.